Nu-s enciclopedie. Sau om care să știe. Dar, stând la o șuetă; Am scos din eprubetă; Trei paie de cultură.

Și niscaiva untură. Apoi, am dat un log. Și am creat un blog! Enjoy! Sper că vă place;) Altul nu voi mai face:))

marți, 9 iulie 2013

Retrospectiva BAC 2013

Cu toate că am vrut să mă abțin și să nu scriu absolut nimic despre desfășurarea Bacalaureatului de anul acesta...uite că NU reușesc să mă țin de cuvânt din cauza unui videoclip descoperit întâmplător pe Youtube.
Am râs cu lacrimi... de plâns... și mai multe nu, am dat replay și chiar dacă am avut parte de experiențe cu astfel de elevi „eminenți”... vă declar că ÎNCĂ mă mai crucesc de cât de mare a ajuns grădina Domnului și mai cu seamă, de câți au ajuns să-i sară gardul!


CHIAR nimeni, în țara asta, nu mai dă doi bani pe cultura lor generală?! Mai grav e că nu le pasă că sunt luați drept proști. Dar, nu îi condamn doar pe elevi... NU am de ce să îi critic doar pe ei, având în vedere faptul că sistemul educațional este la pământ. Cu alte cuvinte? V-ați dorit proști pe bandă rulantă?! Uite că acum ÎI AVEȚI! De la mic la MARE! FELICITĂRI!
Pe de altă parte, profesorii sunt nulități ieșite de pe băncile școlilor, la fel ca și elevii lor, care au dat acum BAC-ul... Au făcut carte și au studiat la facultățile alea, stând prin baruri și prin cluburi, așteptând mură în gură să le facă altcineva Lucrările de Diplomă, ca apoi, terminând Universități de renume, să ajungă să predea exact așa cum au învățat și ei-studenți fiind: respectiv un mare ZERO.
Efectul sau consecințele unui sitem de învățământ aflat într-o mare mocirlă îl puteți vedea în videoclipul de mai jos...videoclip de-a dreptul SUGESTIV. E de râsul plânsului!!! Și dacă societatea viitorului este ca cea din acest clip...atunci eu DEZERTEZ sau mă duc să mă înscriu la NASA în cadrul acelui program care trimite oameni să locuiască pe Marte. Aș scăpa de prostie.
Că tot spuneam eu, cândva, scrijelind într-un caiet:
Consider c-am greșit planeta
În clipa-n care m-am născut.
În loc s-ajung direct pe Marte,
Am nimerit la Belzebuth.
De vină este geografia,
Că-n cap să-mi intre n-a știut.
Așa că stau și-admir prostia,
Pe un tărâm necunoscut.
Vă invit s-o admirați și voi alături de mine, în videoclipul de mai jos. Enjoy, folks!
P.S. Gradul de promovabilitate a fost de 55,4%...Jumătate praf...Jumătate..au luat...
Notele bune sunt excepțiile de la regulă.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu