Nu-s enciclopedie. Sau om care să știe. Dar, stând la o șuetă; Am scos din eprubetă; Trei paie de cultură.

Și niscaiva untură. Apoi, am dat un log. Și am creat un blog! Enjoy! Sper că vă place;) Altul nu voi mai face:))

vineri, 12 iulie 2013

Fotograf: Alexandru George (Benny)

Astăzi vreau să vă vorbesc despre un fotograf pe care eu, personal, îl consider talentat și căruia îi dedic acest articol, pentru că-l merită pe deplin. Pasiunea pentru fotografie a avut-o dintotdeauna...numai că...nu de puține ori i s-a spus: ce faci, bă, cu fotografia?”
Well...se pot realiza multe. Este un domeniu care nu se rezumă doar la nunți, botezuri, petreceri ci și la tablourile din cafenele și care dau bine, până la etichetele de pe diferite produse ori alimente. Ca atare, se pot face foarteeee multe cu fotografia. Nu mai spunem și de fotografia wild care-practic-este cea mai greu realizabilă...având în vedere modelele;) și care te poate propulsa în carieră foarte bine!

Cert e că mi se pare firesc și normal să susțin talentul, acolo unde el chiar există...iar Alexandru George(Benny), chiar a dobândit acest talent. Practic, nu uit când am văzut prima fotografie făcută de el și vă recunosc cu mâna pe inimă că m-a lăsat gură cască. Acea poză a fost făcută cu un jaf de aparat și vai de mama lui, un Canon A2300 DAR...ce poză:X:X:X

Ulterior, am aflat că este pasionat de fotografie...Ei, așa mi-am explicat și eu cum mama naibii putea să facă o astfel de poză cu o jagardea de aparat:))





De aceea, vă invit și pe voi să admirați o mică parte din fotografiile realizate de Alexandru George(Benny) și, totodată, să-l încurajați alături de mine, prin comentariile sau like-urile voastre. Talentul merită întotdeauna susținut și încurajat!
Menționez faptul că toate fotografiile pe care le vedeți postate mai jos, NU sunt nici photoshopate, NICI cropuite și NICI prelucrate în vreun fel. Sunt originale, exact așa cum au fost făcute cu aparatul foto. Le-am ales SPECIAL pe acestea. Talentul NU reiese dintr-o fotografie prelucrată ci, dintr-o fotografie naturală. În ziua de astăzi, oricine poate să-și prelucreze pozele...sau să își achiziționeze un aparat foto bun dacă situația financiară îi și permite...DAR...dacă nu ai talent...toate programele fotografice...și toate aparatele foto...NU vor putea să te ajute decât prin transformarea unui mare NIMIC...în...CEVA...
De aceea am și ținut să vă expun fotografiile lui Alexandru George, așa cum sunt ele...neprelucrate... Pentru a putea face și voi diferența între ceea ce înseamnă talent (și asta veți vedea în imaginile de mai jos) expus în fotografii (în adevăratul sens al cuvântului) și...normalitatea expusă în simple fotografii de vacanță.

Totodată, am expus fotografii făcute de la începuturi și până în prezent pentru a putea observa-atât voi, cât și fotograful menționat- evoluția în domeniul fotografic;)






























































































Un comentariu:

  1. Frumoase realizari .
    Sa ii uram succes si la cat mai multe albume !
    Fotografia cu macii, mi-am facut-o cadou :)

    RăspundețiȘtergere